czwartek, 14 maja 2015

MINI HAUL ♥


Cześć wszystkim! ♥

Ostatnio pewnie każda z Was skorzystała z rossmanowej promocji -49%. Tym razem i ja znalazłam kilka rzeczy, które sprawiły, że musiałam je zdobyć. Jedynie nie skorzystałam z tygodnia gdzie przecenione były pudry, podkłady i korektory, ponieważ nawet nie miałam czasu aby spędzić kilka chwil na doborze odpowiedniego odcienia. Nie wiem jak Wy ale je nie lubię kupować właśnie tego rodzaju kosmetyków. Jest to dla mnie męczarnia, bo zawsze tyle się namęczę aby cokolwiek wybrać, a i tak jak przyjdzie co do czego to albo produkt okaże się za jasny albo za ciemny. Pewnie dlatego nadal nie posiadam idealnego podkładu, korektora i pudru. Tym razem moimi faworytami były szminki z Rimmela. Kupiłam aż cztery kolory i mam nadzieję, że jak tylko zregeneruję swoje usta to od razu znajdą się one w moim makijażowym niezbędniku. Niżej na zdjęciach możecie zobaczyć co jeszcze udało mi się zdobyć.









Pozdrawiam, M ♥ 

W razie pytań proszę pisać:

1 komentarz:

  1. Chciałam dokładnie te kolory Maybelline Colour Tattoo, ale niestety nie było mnie w tamtym tygodniu w mieście ani na moment :c

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń