niedziela, 17 maja 2015

BARBIE GIRL ♥


 Hej wszystkim! ♥

Dzisiaj mam dla Was stylizację, która nadaje się do założenia na dni takie jak prawdopodobnie mają być w najbliższym tygodniu czyli dwadzieścia stopni, słoneczko bez deszczu i chmurek. Koszulka jest ze stronki sheinside i powiem Wam, że jest to pierwsza rzecz, która w 100% jest udana. Zamawiałam już u nich kilka rzeczy, ale jeszcze nigdy nie trafiłam na tak super ciuch. Świetny materiał i szycie sprawiają, że z przyjemnością nosiło mi się tą bluzkę wczorajszego dnia. Mam nadzieję, że z rańca jak będę szła do szkoły wystarczy na nią narzucić tylko bluzę basic aby nie było zimno i stylizacja będzie gotowa. 

A co do szkoły to muszę Wam powiedzieć, że ja nadal motywuję się tym, że to już ostatnie sprawdziany i kartkówki z różnych przedmiotów i już prawie jestem na mecie. Niesamowicie cieszę się faktem, że za niedługo skończę pierwszą klasę liceum i jestem pełna nadziei, że nadchodzące wakacje będą jeszcze lepsze od poprzednich! :) 






Bluzka SHEINSIDE

Mam nadzieję, że podobają Wam się zdjęcia, które zrobił mój niezastąpiony prywatny fotograf!
Dzięki B ♥

Buziaki, M ♥

SNAPCHAT mdxbr

3 komentarze:

  1. Świetna bluzka + jesteś bardzo ładna :)
    http://claudiablog-welcometomyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tak samo. To, iż jest to już prawie koniec, motywuje mnie najbardziej! W końcu to jeszcze tak niewiele pracy i już. Upragnione wakacje :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku ta bluzka jest cudowna ! <3

    naataluunia.blogspot.com -zapraszam! :*

    OdpowiedzUsuń