czwartek, 7 maja 2015

MÓJ PLAN LEKCJI ♥

Hej wszystkim! ♥

Dzisiaj mam dla Was kolejne DIY. Tym razem będzie to szybki sposób na nienudny plan lekcji. Wszystko przedstawię Wam w prostych krokach jakie trzeba wykonać. Od wczoraj mój rozkład zajęć uległ zmianie i postanowiłam, że chociaż raz zrobię sobie swój, oryginalny plan. 

1. Wystarczy tekturka oderwana z końca bloku technicznego. 


2. Potrzebne również będą małe karteczki najlepiej samoprzylepne.


3. Kolejną rzeczą jaką musimy posiadać to zwykły bloczek małych karteczek. Miałam do wyboru wiele kolorów, ale postawiłam na biel.


4. Rzeczą jasną jest długopis, aby wypisać lekcję.


5. I efekt końcowy jest taki. Dodatkowo na rogach przykleiłam kawałeczki kolorowej taśmy aby delikatnie ożywić całość. Nie miałam pomysłu na to gdzie postawić mój plan, więc postanowiłam przywiesić go na grubszej różowej nitce do parapetu. Oczywiście nitkę przykleiłam od tyłu aby wszystko miało ręce i nogi.


Mam nadzieję, że takie szybkie DIY Wam się spodoba, a już niedługo myślę, że przygotuję kolejne. Jeśli tylko znajdę szybko potrzebne produkty post będzie niebawem.

A tymczasem dzisiaj byłam w Rossmanie w poszukiwaniu szminek i kiedy wyszłam ze sklepu moja ręka wyglądała tak jak niżej na zdjęciu. Kilka rzeczy zdobyłam na promocjach -49% i w najbliższym poście pokażę Wam moje nowe skarby. 


 Pozdrawiam, M ♥





1 komentarz: