czwartek, 21 maja 2015

SHEINSIDE MIX

Cześć wszystkim! ♥

Dzisiaj mam dla Was mała inspirację czyli kolejny kolaż zdjęć ze stronki sheinside. Z racji tego, że pogoda za oknem jest okropna to nie postawiłam tym razem całkowicie na letnie rzeczy. Myślę, że do wakacji jeszcze nie raz będziemy musieli ubrać kurtkę czy chociażby bluzę z długim rękawem. No ale jak to ostatnio było na koszulach w bershce "taki mamy klimat..".
A tymczasem mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku i pomimo takiej aury za oknem uśmiech nie schodzi Wam z twarzy. Ja uciekam do zadań i do spania. Może chociaż raz stanie się cud i w końcu się wyśpię, a Wy jeśli macie chwilę wolnego czasu i ochotę to możecie poklikać w linki. Tym którzy to zrobią z góry dziękuję!

Całuję, M ♥♥


BLUZKA 1 KLIK
BLUZKA 2 KLIK
BLUZKA 3 KLIK
BLUZKA 4 KLIK
BLUZKA 5 KLIK
BLUZKA 6 KLIK

 
SPODENKI 1 KLIK
SPODENKI 2 KLIK
SPODENKI 3 KLIK


BLUZA 1 KLIK
BLUZA 2 KLIK
BLUZA 3 KLIK
BLUZA 4 KLIK
BLUZA 5 KILK
BLUZA 6 KLIK


KURTKA 1 KLIK
KURTKA 2 KLIK
KURTKA 3 KLIK

W razie jakichkolwiek pytań:


1 komentarz:

  1. Wstałam dziś z myślą, że może wreszcie się wyśpię. Nie wiem cz to pogoda czy po prostu czuję się tak zmęczona, ale nawet spanie dziewięć godzin nie pomogło. Znowu wróciłabym do łóżka gdyby nie to, że mam dziś sporo do roboty :C
    Już nie mogę się doczekać kiedy wrócą te piękne, prawie letnie dni. Może i dobrze, że nie ma ich teraz. Liczę na to, że w wakacje natura nam się odpłaci. Teraz przynajmniej nic nas nie rozprasza w szkole :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń