niedziela, 17 sierpnia 2014

Szkolne DIY ♥ #2

Cześć wszystkim ♥
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem z serii 'szkolne DIY'. Pokażę Wam jaki mam sposób na przerobienie reszty zeszytów. W poprzednim wpisie mogliście zobaczyć pomysł na mój zeszyt do matematyki, pozostałe będą w całkiem innym wzorze, ponieważ moja drukarka przestała działać i musiałam wymyślić coś innego, niestety.. Pomimo tego, według mnie jest to uniwersalne zdobienie zeszytów i mam nadzieję, że nie jednemu z Was przyda się mój post i krótka instrukcja :) 

Edytuję niedzielny wpis, ponieważ moja kochana mama poszła do punktu drukarskiego i tam wydrukowała mi moje piękne zdjęcia na zeszyty. Chciałam Wam pokazać to jak wyglądają one teraz. Możecie również korzystać z tego wzoru, który został już przedstawiony niżej, ale jak dla mnie te, które są teraz wyglądają niesamowicie. A to za sprawą mojego tumblr'a i kilku prywatnych zdjęć, które przerobiłam w picasie i wydrukowałam. Następnie wycięłam i starannie przykleiłam na zeszyty. Niżej możecie zobaczyć trzy wzory zeszytów. :) 
 

Otóż w tym roku prawie wszystkie moje zeszyty zakupiłam z serii, która jest na pewno Wam znana.
Są one jednokolorowe i nic na nich nie ma, są to specjalne zeszyty, które możesz zaprojektować sobie sam!



Aby wykonać taki zeszyt, który Wam prezentuję potrzebujemy właśnie oto takiej tasiemki, która pojawiła się już we wcześniejszym poście. Zakupiłam ją w empiku za niecałe sześć złotych, a na rolce jest aż 10m. 


Oklejamy tą tasiemką grzbiet naszego zeszytu. Staramy się żeby z przodu i z tyłu tej tasiemki było tyle samo, aby wszystko wyglądało estetycznie. 


Następnie ja akurat wymyśliłam taki oto sposób. Z brązowej tekturki wycięłam pasek takiej długości, aby zmieścił się na zeszycie. Na tekturce napisałam wyraźnie nazwę przedmiotu do którego będzie nam służyć ten zeszyt. Ostatnim krokiem jest ozdobienie wolnych miejsc. Ponieważ jest to zeszyt do chemii postanowiłam wypisać na nim słowa i wzory należące do tego przedmiotu. Jeżeli jest to zeszyt z angielskiego to wypiszę na nim angielskie słówka, jeżeli z fizyki to wypiszę np. fizyczne wzory. Myślę, że jest to super pomysł, aby w takim stylu udekorować swoje zeszyty. 

A oto efekt końcowy:



Możecie w komentarzach podsyłać mi Wasze ciekawe pomysły na dekorowanie zeszytów :)


W kolejnym poście chcielibyście zobaczyć BACK TO SCHOOL: haul szkolny czy haul zakupowy? 
A może macie jakieś inne ciekawe pomysły? 

Jeżeli macie jakieś pytania to po prawej stronie pod profilem możecie mnie znaleźć :) 

XOXO M




60 komentarzy:

  1. Haul szkolny jak i haul zakupowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, na pewno się pojawią takie posty na moim blogu.
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  2. Zeszyt ze "ściągą", na pewno mi się przyda ;) Świetne DIY, skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym też myślałam robiąc te zeszyty.
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  3. Nawet taie jednokolorowe wygladaja spoko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie wyglądają nudno, ja zawsze muszę mieć coś od siebie we wszystkim :)
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  4. ładnie

    zapraszam http://www.iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie zeszyty bardzo przydatne, szczególnie jeżeli nauczyciel pozwala mieć zeszyt na ławce w czasie testu ;)
    agnieszka-bawi-sie-w-blogera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, o tym samym myślałam robiąc te zeszyty :)
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  6. Bardzo fajny pomysł, mam jeden taki zeszyt bez ozdób, więc może zrobię z nim coś kreatywnego.
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własne pomysły sa zawsze najlepsze :)
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  7. Świetny pomysł na zeszyt + dodatkowa ściąga.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. http://rochel-blog.blogspot.com/
    Świetny pomysł . Jak moje wakacyjne lenistwo się skończy to na pewno postaram sie zrobić taki zeszyt bo jest naprawde ładny . Pozdrawia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to musi się ono raz dwa skończyć! Oczywiście żartuję, czerp z wakacji jak najwięcej.
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  9. super zeszyty! ja swoje pewnie udekoruję, gdy będzie mi się nudzić na lekcji haha

    http://greruta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne diy, nawet nie wiedziałaś, że takie można znaleźć w empiku (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie już wszystko wiesz :)
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  11. Śliczne zeszyty! Dobre pomysły :)
    Zapraszam do mnie na nowy post, DIY katana moro w roli głównej!
    http://sterka.blogspot.com/2014/08/back-in-time-with-sterka-little-diy-idea.html

    OdpowiedzUsuń
  12. takie też za czasów szkoły nosiłam ;)

    !!! Nowy Post !!!
    !!! Dwie stylizacje !!!

    http://feather92.blogspot.com/2014/08/street.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Spoczko, każdy ma inny gust :)
      Pozdrawiam Ciebie też, M ♥

      Usuń
  14. Pomysł świetny,na pewno skorzystam! :)
    http://byaniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie :>
    Niestety gdybym ja coś napisała na zeszycie to bym tylko szpeciła bo mam straszy charakter pisma ;c
    http://folkkejti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jednak to będzie nadal TWOJA inwencja w tym co na nim się znajdzie :)
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  16. ja widzialam jak taka dziewczyna okleila zwykly zeszyt papierem w hot dogi D ten pomysl tez swietny :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co jest robione według własnego pomysłu jest super!
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  17. świetny pomysł. śliczna tasiemka, lecz mi kojarzy się ze świętami (nie mam zielonego pojęcia czemu ><)
    pozdrawiam bardzo serdecznie! (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi z walentynkami haha. No ale ważne, że jest ładna :)
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  18. Fajny pomysł. Jak będzie mi się nudziło to może z niego skorzystam :D
    http://unusual-planet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post i pomysł na ozdobienie zeszytów :)

    Nowy post! Zapraszam! Wyraź swoją opinię! ;)
    http://la-vie-est-cruelle.blogspot.com/2014/08/jaki-powinien-byc-blog-wedlug-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy pomysł :) Obserwujemy ? Jeśli tak to daj mi znać:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze Ci powiem, że świetny pomysł z tymi zeszytami! ;)
    http://kasia-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja nawet nie mam siły iść do sklepu i kupić zeszyt... :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny sposób na nudne zeszyty i przy okazji mała ściąga :)

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawie to wygląda, ja zawsze na pierwszej stronie robiłam sobie rysunek związany z przedmiotem, do którego był przeznaczony. ;)
    pozdrawiam.
    poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny wpis :) przydatny dla osób które uczęszczają do szkoły i oczywiście oryginalne zdobienia zeszytów :)
    zapraszam jeszcze do siebie do obserwowania :)
    http://napiorkowskaphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Mojego tumblr'a znajdziesz po prawej stronie pod profilem w ikonkach społecznościowych :)

      Usuń
  27. Świetnie ozdobiłaś zeszyty ;) Bardzo mi się podobają po przemianie ;)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy post :)))
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Pozdrawiam,
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Te zeszyty są piękne :)

    http://fikcyjnekalafiory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję i pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń