poniedziałek, 25 sierpnia 2014

TAG: 10 pytań związanych ze szkołą ♥


Hej wszystkim! ♥
Z racji tego, że zaczął się już ostatni tydzień wakacji będzie to przedostatni post związany ze szkołą.
Dzisiaj przychodzę do Was z "TAG'iem: 10 pytań związanych ze szkołą".
Bez dłuższego przedłużania chciałabym przejść do tematu :)

1. O której wstajesz do szkoły?
* A więc do tej pory wstawałam o godzinie 6, w tym roku na pewno to się zmieni i myślę, że będzie to godzina 5.30.

2. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Według mnie jest to biologia, chemia, angielski i matematyka. Bardzo lubię również geografię i w-f.

3. Plecak vs torba?
Zdecydowanie wygodniejsze są plecaki i to one górują w tym roku. Mam również jedną czarną zwykłą torbę, którą będę używać, gdy będę mieć mniej lekcji lub będę ubierać elegancki strój.

4. Czy malujesz się do szkoły?
Tak. Zazwyczaj jest to podkład, korektor, puder, cień do brwi i maskara. Nigdy nie mam czasu na cienie do powiek lub eyeliner. 

5. Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Z tym bywa różnie. Czasami nie mam już czasu, aby przygotować coś przed wyjściem, więc w tym dniu nie jem, ale jeżeli mam chwilkę to owszem, zabieram ze sobą jakąś przekąskę.
W tym roku będę musiała podpisać umowę z tatkiem, żeby mi robił rano kanapki ;>

6. Czym jeździsz do szkoły?
Przez trzy lata, które spędziłam w gimnazjum dojeżdżałam autem i kawałek chodziłam pieszo. Teraz będę do dworca w mieście również jeździć samochodem, a resztę drogi będę pokonywać pociągiem.

7. Z jakiego przedmiotu jesteś najsłabsza?
Zdecydowanie z fizyki. Każdy mój nauczyciel był niezbyt dobry i być może dlatego nigdy nie przypadł mi do gusty ten przedmiot. Moją 'piętą Ahillesa' jest też historia i niemiecki.

8. Czy lubisz ćwiczyć na w-fie?
Tak, lubię i to bardzo. 

9. Czy każdego roku masz na świadectwie czerwony pasek?
W podstawówce przez trzy lata miałam. W pierwszej klasie gimnazjum zabrakło mi niestety jednej oceny, ale już przez dwie kolejne klasy na moim świadectwie widniał czerwony pasek.

10. Jak czujesz się w swojej szkole?
Jeszcze przed wakacjami, gdy byłam w gimnazjum to czułam się świetnie. Na pewno na długo zapamiętam tę szkołę. Teraz idę do liceum i jak na razie nie potrafię powiedzieć jak się w nim czuję.

To byłoby na tyle kochani. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Bardzo chciałam się nim z Wami podzielić. 
Na moim blogu wybiło prawie 5.000 wyświetleń i obserwuje mnie aż 10 osób. Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu, ponieważ zakładając go nie myślałam, że chociaż tyle osób będzie chciało ze mną zostać na dłużej. Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do mojego małego sukcesu. ♥


XOXO, M ♥

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post, chyba taki zrobię :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/08/nowosci-od-choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia ;)
    I trzymam kciuki, żebyś była zadowolona z wyboru szkoły ;)
    + ładne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w nowej szkole :) i super post

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. też bardzo lubię wf :)

    i zapraszam do siebie, do obserwowania i komentowania, odwdzięczam się :)

    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo lubię wf i również idę do nowej szkoły,liceum :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post !
    ja również przepadam za wfem

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarz u mnie :*
    W szkole byłam praktycznie dobra z tych samych przedmiotów :)
    Pozdrawiam i gratuluję statystyki :))
    Pati

    PS. Ja to jestem geniuszem: zamiast przeczytać maskara, rpzeczytałam masakra :D

    OdpowiedzUsuń