niedziela, 31 sierpnia 2014

Naturalne piękno ♥


Witam! ♥
Jak niektórzy może zauważą to zmieniłam wygląd bloga. Jest on teraz bardzo przejrzysty :)
Z powodu tego, że pogoda za oknem nie dopisuje, a wręcz załamuje.. Zachmurzone niebo, deszcz, burza motywuje mnie do tego, aby się do Was odezwać. Dzisiaj będzie post z innej beczki. Na moim blogu nigdy nie było żadnych przemyśleń tak więc dzisiaj będzie to pierwsze moje starcie z takową tematyką. 


Czy tylko mnie zawsze zastanawia co w głowach mają niektóre osoby patrząc na ich zachowanie?
Nie potrafię rozgryźć ludzi, a zwłaszcza dziewczyn, bo to właśnie dotyczy się tej oto płci, które w wieku trzynastu lat miały już na swoich włosach wszystkie kolory tęczy, pełen makijaż i wyzywające ubranie. 
Widząc takie osoby najchętniej powiedziałabym jej " Po co Ci to wszystko? Dlaczego niszczysz to co masz w sobie naturalne? Jesteś piękna bez tych wszystkich zmian i dodatków". Nie mam pojęcia czym to jest wywołane u młodszych dziewczyn. Może wtedy czujecie się lepiej? Może chcecie zwrócić na siebie uwagę? Naprawdę naturalne piękno sprawia, że jesteśmy wyjątkowe. Sama mogę Wam powiedzieć, że kiedyś naszła mnie ochota na przefarbowanie włosów i do tej pory tego żałuje pomimo, że to było już dobre dwa lata temu. Nie warto kombinować. Później widać jakie są tego skutki. Przez farbowanie włosów z częstotliwością raz na dwa lub trzy tygodnie sprawiacie, że macie ich coraz mniej, a ciężkie podkłady czy pudry powodują uszczerbki na Waszej cerze. Nie mogę patrzeć na to jak same sobie szkodzicie. Później kiedy się opamiętacie może być już za późno. To jest tylko moja opinia i moje zdanie, możecie się z tym nie zgadzać i ja to uszanuję. Mam również nadzieję, że niektórzy z Was wezmą moje słowa do serca.


Przejrzyjcie czasami na oczy i pielęgnujcie to co w Was najpiękniejsze! 

A już jutro moi drodzy czas na szkołę! Trzymajcie za mnie kciuki! 

XOXO, M ♥


14 komentarzy:

  1. Każda dziewczyna przechodzi przez bunt i każdy chce się wyrózniać i pokazać. Potem dojrzewa. :)

    Co myślisz o wspólnej obserwacji? :)
    http://poetkamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. a sama nakładasz tonę pudrów i innych bibelotów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś to używam jakiegoś lekkiego podkładu, ponieważ mam przebarwieni i trądzik, ale jeżeli dziewczyna ma czyściutką i gładką cerę to nie wiem po co jej makijaż. Zawsze zazdroszczę takim osobom, bo z chęcią nie używałabym żadnych kosmetyków :)

      Usuń
  3. tylko że ja nie robię wcale makijażu to uważają mnie za dziwaka :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam,że istnieje znaczna granica między pielęgnacją naturalnego piękna,a przesadą.Uważam,że pełen makijaż czy farbowanie włosów jest dla osób starszych.Wiadomo,że każda kobieta,bez względu na wiek chce poczuć się piękna.Jednak czasem wystarczy na prawdę niewiele.

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne zdanie, szkoda mi tcyh dziewczyn ponieważ oprócz tego ze malują się to nie potrafią pielęgnować tej skory twarzy czy też włosow. I to mnie najbardziej boli. Jestem kosmetologiem i do mnie przychodzą rozpaczone dziewczynki i ich mamy żebym pomogła bo córka ma twarz jak tarka. No i coż ja mogę?? najlepiej zeby nie bolalo.I wqrza mnie to, że te 13latki chcą dorosnąć i byc dojrzalszymi. Powiem Ci sytuacje z mojego życia.Mam 26 lat i stoję w kolejce w sklepie. Przede mną dziewczynka nie ma 18lat (bo ją znam) ale jest tak ubrana i wymalowana ze wygląda jakby 18scie skończyla kilka lat wczesniej :P kupuje papierosy pani w sklepie jej sprzedaje ta wychodzi. Ja w umalowana delikatnie z bobem na głowie kupuję równiez papierosy a pani do mnie ze chce zobaczyć mój dowód. No cóż.... takie mamy czasy. A najgorsze w tym wszytkim jest to że dziewczyny za szybko chcą byc dorosle a później będą żalować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rozumiem dziewczynek, które w tym wieku robią takie rzeczy. Napiszę sztampowo - "ja w ich wieku" nie miałam pojęcia o makijażu, o malowaniu włosów już nie mówiąc. Lubię sobie teraz trzasnąć niebieskie końcówki i kreskę na oczach, ale ja mam dziewiętnaście lat :P Nie lubię wulgarnego makijażu u dziewcząt w wieku 13 lat. To po prostu nie pasuje. Niewinna mordka, jeszcze z dziecięcymi rysami i ostry make-up, do czego to podobne. Chcą sobie dodać lat i wyglądać na doroślejsze, a działa to w drugą stronę...
    http://nevermind-factory.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przedłużane paznokcie to nie naturalne piękno ;p Dlaczego zniszczyłaś w sobie to, co miałaś naturalnie piękne? Chciałaś zwrócić na siebie uwagę? Czy może chciałaś poczuć się lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  8. I właśnie dlatego teraz żałuje i cierpię za swoją głupotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również żałuję farbowania :( Świetny blog, miło się go czyta. Obserwuję każdy wpis. Oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń