środa, 13 sierpnia 2014

Szkolne DIY ♥ #1

Cześć wszystkim! ♥
Dzisiaj pierwszy post o tematyce DIY. Mam nadzieję, że będę mieć więcej ciekawych pomysłów na takie wpisy. W komentarzach możecie mi napisać co o tym sądzicie + pomysł na nową notkę. 

Pomysł na zeszyt jest mój własny. Weszłam na swojego tumblr'a i wyszukałam kilka ładnych zdjęć. Dodatkowo dodałam jedno własne zdjęcie. Obrazki aby były w takiej siatce obrobiłam w programie Picasa. Następnie zdjęcie już w formie kolażu wkleiłam do Worda i wydrukowałam. Przykleiłam ładnie na zeszyt, który jest formatu A4 i nic na nim nie ma, jest on cały różowy. Na rogu użyłam kolorowej tasiemki z empika (cena 5.99). Drugą rzeczą jest obklejony pojemnik po kawie, nic nie prześwituje, jest on cały pokryty tą tasiemką. Używam go jako pojemniczek na kredki i różne drobiazgi. Ostatnim przyborem szkolnym jest ołówek. Był on nieciekawy więc postanowiłam go trochę upiększyć. Całego zakleiłam również tą samą tasiemką i od razu wygląda o wiele lepiej. Myślę, że efekty są naprawdę bardzo oryginalne. Przynajmniej wiem, że żadna osoba nie będzie mieć takiego samego zeszytu jak ja :) Mam nadzieję, że nie jednemu z Was podsunęłam świetny pomysł na udekorowanie swoich nudnych zeszytów. 


Jutro jadę na większe zakupy szkolne, ponieważ posiadam jedynie ten zeszyt. Jeżeli jeszcze w jakiś sposób przerobię inne swoje zeszyty to na pewno pokażę Wam efekty. 
A czy Wy macie już wszystko do szkoły? Może również sami przerabiacie jakoś swoje zeszyty?
Pozdrawiam ♥


JEŻELI MACIE JAKIEKOLWIEK PYTANIA ODNOŚNIE DZISIEJSZEGO WPISU TO MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ W IKONKACH, KTÓRE MACIE Z PRAWEJ STRONY :)


14 komentarzy:

  1. Pomysł z zeszytem bardzo fajny, podoba mi się :)

    www.tematyczniekosmetycznie.blogspot.com

    Rozdanie z okazji 10,000 wyświetleń - zapraszam :)
    Nagrody rzeczowe do zdobycia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś świetny pomysł z tym zeszytem! Pojemnik też wygląda ślicznie znając mnie ja pewnie bym nakleiła to koślawo. A u Ciebie wszystko wygląda bardzo estetycznie. Ja już do szkoły mam prawie wszystko. :)
    Pozdrawiam ♥
    http://wikkistyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze staram się aby wszystko było estetycznie zrobione :)
      Ja niestety nie mam jeszcze nic, więc zazdroszczę.
      Pozdrawia, M ♥

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie to wygląda:)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na kolejny post: 1. prosiłabym abyś zrobiła całą serię Back To School, bardzo mnie interesują zakupione przez Ciebie gadżety i różne artykuły szkolne, rewelacyjnym postem również byłaby twoja kolekcja butów. Pomyśl też nad postem typu: 25 rzeczy w moim pokoju, room tour albo moje wymarzona zagraniczne miasto. + Myślałaś nad nagraniem filmku na youtube? Pozdrawiam! [koleżanka z reala]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałam na taką osobę, która konkretnie napiszę czego ode mnie oczekuje! Postaram się spełnić Twoje 'zachcianki'. I tak planuję nagrać filmik, ale nie wiem czy wypali, więc nie chcę nic jeszcze wspominać o czym będzie :)
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  7. Ja także próbuję swoich sił w przeróbkach przedmiotów z myślą o nadchodzącym roku szkolnym.Niedługo chciałabym pokazać efekty na własnym blogu,chociaż nie wiem jak mi to wyjdzie.Dołączam się do próśb o posty o tematyce podanej wyżej :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://zawszecarpediem.blogspot.com/2014/08/czesc-wszystkim-dzisiaj-przychodze-do.html kolejny post z przóbką zeszytów, zapraszam ♥

      Usuń