środa, 20 sierpnia 2014

Powrót do szkoły ♥

Hej wszystkim ♥
Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami tym co zakupiłam do szkoły na nowy rok szkolny. Kilka osób pisało, że to będzie dobry pomysł inny twierdzili, że jest on już oklepany. Jednak każdy kto pisze taki post ma w nim zawarte co innego, bo raczej nie zdarzą się dwie osoby, które kupiły dokładnie to samo. 
Jeżeli chodzi o mnie to bardzo uwielbiam czytać tego typu wpisy, więc sama przychodzę do Was z postem      "Powrót do szkoły: haul zakupowy"

Na samym początku chciałabym Wam przekazać dlaczego w moim poście nie pokażę Wam książek, ale to tylko dlatego, że jeszcze ich nie zakupiłam. Co prawda spis już jest, ale lepiej nie kupować jeżeli w szkole jest bardzo dużo nauczycieli, a każdy z nich może zażyczyć sobie inny podręcznik. Wolę poczekać i nie wydać pieniążków w błoto :)

Tak więc zacznę od zeszytów. Już we wcześniejszym poście pokazywałam Wam kilka zeszytów, ponieważ zrobiłam je w formie DIY. Dzisiaj zobaczycie wszystkie, również te które zostały w oryginalnej formie. 
Zdjęcia pochodzą z kilk jak i również z moich prywatnych folderów. 


Pozostałe zeszyty nie są przerobione. Jeden duży będzie mi służyć do trzech przedmiotów 'mniej' ważnych czyli: wos, wok, pp i filozofia. Dwa z nich są przeznaczone do języka polskiego, jeden do religii, a zeszyt koloru różowego najprawdopodobniej będzie mi służyć do różnych zapisek lub notatek. 
WSZYSTKIE ZESZYTY KUPIŁAM W AUCHANIE. 


 Kolejną sprawą są dodatki czyli zestaw linijek, mały kalkulator, kostka karteczek, mały bloczek karteczek samoprzylepnych, kolorowe kredki i podręczna pomadka baby lips. 
Wszystkie przedmioty również zakupiłam w Auchanie.


Jeżeli chodzi o mój piórnik to jest on jeszcze z gimnazjum. Kupiłam go w sinsay i kosztował około 10zł.
W piórniku znajdują się cienkopisy, których nigdy nie może zabraknąć, cyrkiel, gumka do mazania, korektor(podstawa) i kilka długopisów. Brakuje mi jeszcze ołówka, ale dokupię go w najbliższym czasie.


Przedostatnią kategorią są pomoce szkolne. Przede wszystkim mam nadzieje, że spiszą się moje nowe fiszki z języka angielskiego i niemieckiego. Dodatkowo dokupiłam małe tablice z chemii w Auchanie, a wielki słownik języka polskiego dostałam jako nagroda na zakończenie gimnazjum. 


Ostatnie dwie rzeczy w dzisiejszym poście to moje plecaki. W tym roku postawiłam właśnie na nie i poluję jeszcze na czarny, ponieważ chciałabym, żeby do wszystkiego mi pasował. Z tego względu, że w tym roku do szkoły mam bardzo daleko to myślę, że plecaki będą wygodniejsze i praktyczniejsze. 


Mam nadzieję, że niektórym przyda się taki post :) 
Czy w następnym poście chcielibyście zobaczyć moje sposoby na naukę? 
A może dwie osoby z Was chciałby wygrać po takim zeszycie w moim wykonaniu? 
Piszcie w komentarzach lub na e-maila: marcelina.domagala@o2.pl

XOXO M♥♥


29 komentarzy:

  1. Świetny post zapraszam do mnie !
    agusia-blog231.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten cytat mni urzekl! Jest boski!!! Bardzo fajny post jak i blog :) gdzie kupiłaś ten plecak a'la jeansowy?
    Zapraszam na mój blog, zayli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również go uwielbiam! Dziękuję bardzo. Plecak jeden jest z vansa a ten a'la jeans kupiłam ostatnio w h&m.
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  3. Dziękuję i pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie przygotowane wszystko , ale prosze Ciesz się jeszcze wakacjami :D http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestawy i fajnie,ze juz wszystko masz,ale jeszcze pare dni wakacji !!!
    mój blog click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takk trzeba się nimi cieszyć i wykorzystać je na sto procent!
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  6. Ja jeszcze nie mam nic do szkoły >.<
    Urzekł mnie twój kursor na blogu *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już na szczęście mam wszystko :)
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  7. Świetne zeszyty! :)
    Ja też stawiam na plecaki - o niebo wygoniej!

    kulka1999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd te plecaki? od dłuższego czasu takich poszukuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten w panterke jest z vansa a ten po prawej z h&m :)

      Usuń
  9. świetnie Ci wyszły te zeszyty ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia. Och ile ja nakupowałam zeszytów xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Plecaki i zeszyty z pierwszego zdjęcia są świetne :)
    A co do bluzki z napisem DAMN!, o którą pytałaś na moim blogu, kupiłam ją w H&M ponad miesiąc temu, jak będziesz miała szczęście jeszcze ja tam znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za odpowiedź.
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  12. już prawie zapomniałam jaka to frajda szykowac się na nowy rok szkolny :D nowe zeszyty piórnik i długopisy :D pisanie staranne w zeszycie :D ehhh brakuje mi tych lat!:)

    www.arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staranne pisanie w zeszycie to jedynie przez pierwszy tydzień, tak zazwyczaj to wygląda.
      Pozdrawiam cieplutko, M ♥

      Usuń
  13. Ja chętnie przeczytam o Twoich sposobach na naukę :) Ja osobiście uwielbiam posty takie jak ten i inne z serii powrotu do szkoły.Nie uważam,że są one oklepane,a nawet czasem motywujące :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo z Twoich miłych słów :)
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  14. zrobisz room tour? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie nie, ponieważ mój pokój jest teraz w opłakanym stanie, a nie wiem kiedy będę mieć jakikolwiek remont :)

      Usuń
  15. Fajny post :)
    Obserwuję :3
    carisile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakoś nie widzę, żebyś obserwowała, ale dzięki :)
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń